De laatste reisdag❤️

3 oktober 2022 - Elche, Spanje

Onze laatste reisdag
vandaag begin onze reis op tijd 🤣🤣05:15 zaten we in de auto. De honden waren nog erg suf. Dat was in ons voordeel zo konden we een mooi eindje doorrijden. Ook deze dag verliep goed. Een beetje bewolkt (dat paste ons wel) We kwamen  rond 13:00 aan in El Altet.
El Altet is een klein plaatsje aan de kust je vindt er een supermarkt, een school, een speeltuintje een paar winkels en wat kleine eetgelegenheden. Het is omringt met allerlei kleine dorpjes die wij ook zeker gaan bezoeken. Omdat we er zo vroeg waren zijn we ook direct naar het hondenstrand geweest. De honden vonden de zee spannend maar ook leuk we zullen er vaak met hun naar toe gaan zo kunnen ze mooi wennen. Bij onze studio aangekomen kregen wij een warm welkom van de eigenaren ook Nederlanders. Super, de auto uitgeladen nu kapot whahaha een biertje 🍺 en lekker op bed.

We hebben onze reis met jullie gedeeld ik hoop dat jullie veel leesplezier hebben gehad.

De komende dagen doen we het rustig aan. Wanneer we weer op avontuur gaan laten we het jullie zeker weten.

tot snel ❤️

1. Margriet:
    Lekker acclimatiseren en verkennen! Tot snel horens!! X
  2. Rieks en Willie:
    3 oktober 2022
    Leuke verslagen we hopen dat jullie je gauw thuis zullen voelen groeten
  3. Josje:
    3 oktober 2022
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Nu heerlijk genieten als nieuwe Spanjaarden ❤️
  4. Norma:
    3 oktober 2022
    Nu lekker ontspannen en alles verkennen. Enjoy samen!!
  5. Lia:
    4 oktober 2022
    Blij dat jullie veilig op plek zijn ...nu genieten ..hoop snel weer wat te horen of te lezen
  6. Alma:
    4 oktober 2022
    Veilig en wel aangekomen! Fijn! Geniet ervan samen en laat gauw weer wat van je horen!.
  7. Aggie:
    Nice! Jullie zijn veilig aangekomen! Nu lekker genieten!🤗
  8. Monique Zantingh:
    Heerlijk genieten nu❤️💋
  9. Tineke:
    4 oktober 2022
    Heerlijk zo'n goede reis! We hopen meer van jullie te horen. Ontspan eerst maar lekker
  10. Anita en Anko:
    7 oktober 2022
    genieten, uitrusten, oriënteren, acclimatiseren... we houden contact!