Hola Amigos

28 november 2022 - Alicante, Spanje

Hier weer een berichtje van ons. Deze week was een week van rust, we hebben de afgelopen maanden veel plaatsen bekeken en gelukkig iets gevonden. Het appartement dat wij hebben uitgekozen heeft wat liefde nodig. Dat gaat zeker goed komen. Jullie zijn vast nieuwsgierig naar onze foto’s die kun je terugvinden in ons album.

Veel mensen die ons volgen verwachten van ons dat wij iets uitkiezen waar we een B&B in zouden kunnen beginnen. Wij hebben in de eerste instantie gekozen voor een appartement waar we zelf heerlijk in de wintermaanden kunnen vertoeven en in de zomermaanden goed kunnen verhuren. En als dat ons goed bevalt wie weet…….

Om ons huis te kunnen betalen moeten wij een Spaanse bank openen. Op naar Benidorm we treffen het, de bankmedewerkster komt uit België en spreekt Nederlands, whoop whoop wat een geluk🍀. Weet je we spreken zeker wel Engels maar we moeten toch toegeven als het in het Nederlands kan dan zijn we zeker blij. Spaanse bankrekening ✅

Zoals het nu lijkt kunnen we 5 Dec tekenen 😱😱ZO SNEL 😱😱, we zijn erg enthousiast. Dan komt het volgende punt waar halen we water, stroom en niet geheel onbelangrijk het INTERNET 🤣🤣😍

We spreken af met onze makelaar en stellen zoveel vragen dat ze er bijna duizelig van wordt. Gelukkig weet ze overal antwoord op en krijgen wij allerlei adressen en internetsites om te bezoeken. Nee, het wordt niet voor ons geregeld we moet zelf op onderzoek uit.

Nou hebben we in ieder geval iets te doen deze week 😍

Wat we kunnen zeggen over de maand november is het volgende nog steeds veel mooie dagen met ☀️ 20-22 graden af en toe bewolkt en zeker meer wind. Toch hebben we ook nog op het strand gelegen nou moet ik zeggen dat de Spanjaarden de winterjas al aan hebben 🤣🤣🤣wie is er nou gek whahaha

Aangezien we voetbal liefhebbers zijn pikken wij zo onze wedstrijdjes mee. En kijken die gezellig in de kroeg. Gisteren Spanje - Duitsland gekeken. Er heerst een gezellige sfeer. Wanneer Spanje scoort gaat het dak er af. Helaas winnen ze niet. Maar we hebben in ieder geval een gezellige avond. Lekker naar huis.

Op naar de nieuwe week kijken wat die ons brengt

Fijne week iedereen

1. Margriet:
    28 november 2022
    Super! Goed gedaan mosseltjes!!
  2. Alma:
    28 november 2022
    Met een beetje liefde valt er iets moois van te maken!! Veel geluk in jullie nieuwe stulpje! en succes met het opknappen!
  3. Anita en Anko:
    28 november 2022
    foto 1 ; ik zie ons al zitten hier hoor , foto 2 en 3 ;likje verf, badkamer ; tegels verven , keuken ; niks meer aan doen (haha) rustig aan , stap voor stap . kijk eens wat de benodigdheden daar kosten en over een paar weekjes eerst maar weer naar Ulrum, gezelligheid en prijzen vergelijken.doei
  4. Jenny van Dalen:
    29 november 2022
    Dat ziet er niet verkeerd uit Floor en Stefan, lekker ruim. Veel plezier met opknappen.
  5. Tineke:
    30 november 2022
    Wat een heerlijke stap! Succes!