Een nieuwe week

19 november 2022 - L'Altet, Spanje

We zitten nog steeds met onze voeten in het zand. Het weer is nog heerlijk. November is nog steeds mooi maar wel wat minder goed te voorspellen. Af en toe een bewolkte dag en soms zelfs een buitje. 22 -24 graden halen we makkelijk ‘S avonds koelt het wat sneller af. Geen klachten van onze kant 🏖

Deze week besluiten we:

We hebben nu alle soorten huizen bekeken die er in Spanje te koop zijn van een Berghuis met een inhoud van 249 m2 tot een finca met 15000 m2 grond en appartementen van groot naar klein. De keuze is reuze nu is de vraag wat willen wij?

Een vraag die ons al een poosje bezig houdt sommige mensen zeggen een finca is niks voor mij anderen zullen zeggen doe mij maar een appartement. Eerlijk gezegd het past allemaal wel een beetje bij ons. Dat maakt het voor ons erg lastig.

Stefan zegt Floor dit wordt ons eerste huis in het buitenland laten we met een klein project beginnen en laten we de regels en de wegen eens gaan ontdekken. We hebben besloten voor een appartement te gaan. Omdat we zeker ook erg ondernemend zijn gaan we een appartement op een mooie plek dicht bij zee kopen. Die je ook zou kunnen verhuren. Kijk daar trekt hij dan weer mijn aandacht.

Goed met dit in ons achterhoofd toch nog een keer dat leuke appartementen in Benidorm bekeken. Een klein appartement met een heel groot balkon met 2 slaapkamers en de keuken ende badkamer moet wel aangepakt worden nou dat past ons wel een appartement die we naar onze hand kunnen zetten. Na ons bezoek aan het appartement worden we verrast door een Engels verkleed feest. Nou die kunnen feestvieren!!!!🤣🤣🤣en ze waren ook erg serieus over hun verkleedpartij. We zagen van alles voorbij komen. Heel erg grappig.

Benidorm is erg groot en verdeeld in 2 delen het Engelse gedeelte waar je prima kan stappen en het Spaanse gedeelte waar je heerlijk kan shoppen en lekker kan eten 🥘 dat trekt ons wel aan

Oké Stefan wat gaan we doen??!

We doen een bod 😱😱😱😱

Ons bod wordt geaccepteerd echt!!!! We zijn de trotse eigenaren van een leuk project 🥰

En een nieuw avontuur

5. Alma:
    Gefeliciteerd! . 🥂🥳🥳
  6. Patricia:
    20 november 2022
    Zo leuk om jullie verhalen te lezen.ik heb veel bewondering voor jullie lef jullie doen het gewoon.!! Gefeliciteerd met jullie casa🥳
  7. Anita en Anko:
    20 november 2022
    gefeliciteerd, we zijn benieuwd naar de aankoop !!
  8. Grieta:
    Gefeliciteerd! :)
  9. Trijntje:
    21 november 2022
    van harte gefeliciteerd !!! Heel benieuwd naar de foto's !
    liefs x
  10. Monique Zantingh:
    21 november 2022
    Jeetje toch een huis gekocht ☺️ gefeliciteerd 🥳 🥳🥳 super leuk!!
  11. Jeanine:
    Gefeliciteerd, spannend!!