Hola

8 december 2022 - Elche, Spanje

Even weer een berichtje van ons. Het is inmiddels Dec en we kunnen zeggen met nog steeds veel mooie zonnige dagen. Wel net als in november erg wisselvallig en af en toe een buitje maar niet zoals we in Nederland gewend zijn. Met een kachel op het terras zitten we er nog steeds zonder jas.

Wij zouden 5 Dec de sleutel krijgen van onze woning. Maar goed het is Spanje. De afspraak is verplaatst naar 9 januari. Nog even geduld AUB pfff

We genieten nog even met volle teugen van onze dagen in Spanje binnenkort zijn we even in Nederland om onze nieuwste kleinzoon te ontmoeten en de feestdagen met familie en vrienden te vieren.

Omdat we in het nieuwe jaar druk zijn met onze verbouwing stop ik met deze blog en wil ik jullie uitnodigen om ons verder te volgen via instagram: stefan _en_floor_in _benidorm. Op dit account zullen we foto’s delen van ons avontuur en onze verbouwing

Ook via een Facebook pagina. Bienvenidos dat is de naam van onze Facebook pagina

Tot snel liefs Stefan en Floor

1. Margriet:
    9 december 2022
    Goeie reis terug en tot snel!
  2. Tineke:
    10 december 2022
    Fijne dagen en tot ziens. Ik heb geen instagram. Doeg!!!
  3. Floor Mosselaar:
    10 december 2022
    Ook geen Facebook tineke?
  4. Lia:
    11 december 2022
    Goede reis terug...en trek warme kleding aan
  5. Anita en Anko:
    11 december 2022
    ik kan niet wachten om elkaar ff weer te zien..... ook ik heb geen instagram , Anko wel. seeyou...veilige reis terug naar hier