Dag 3 van onze reis naar Alicante

2 oktober 2022 - Noáin, Spanje

Selfie time ☀️☀️
We hebben besloten vroeg op te staan vandaag. 5:30 vertrokken wij uit Tours . Het is ong 7 uurtjes rijden dan zijn we mooi op tijd in Pamplona.
Dat ging bijna niet door. We waren ongeveer 20 min op weg stond het verkeer ineens stil. Wat was er aan de hand? Na ongeveer een half uur wachten mochten we weer langzaam rijden. We zagen 2 auto’s in de vangrail. Wat een schrik was dat. De politie was druk bezig met de auto’s en er stonden 2 jongens langs de kant van de weg te bellen. We rijden door maar ja toch blijft dit even hangen.

Verder gaat de reis gelukkig erg goed het is zondag en er is weinig verkeer af en toe pauze en we komen rond 13:30 aan in Pamplona.

Wat een mooie stad prachtige parken, indrukwekkende gebouwen en mooie pleinen We besluiten met de honden een van die prachtige parken te bezoeken. We zijn wel toe aan een wandeling na 7 uur zitten.
Nog ff een hapje eten en dan op tijd slapen morgen weer vroeg op met 27 graden wil je niet in de auto zitten. laatste loodjes ❤️

1. Bianc:
    Geweldig 😍😍😍😍
  2. Tineke:
    2 oktober 2022
    O ja al doe tolpoortjes!! 5 cm te veel naar rechts en je arm blijkt te kort…..
  3. Lia:
    Top
  4. Josje:
    2 oktober 2022
    Hahaha nou ik wil best met 27 graden ergens zijn hoor Ipv de regen hier hahaha. Denk dat jullie vooral het weer niet gaan missen. Goede reis nog morgen en dan eindelijk op plek van bestemming 🎉🎉
  5. Marthy Heijs:
    3 oktober 2022
    Mooie verhalen Floor en prachtige foto's. Met name van de honden. Geniet ervan !
  6. Betsy Marcus:
    9 oktober 2022
    Dat ziet er mooi uit Floor gen gezellig verhalen groetjes Betsy