Onze eerste week in Spanje

8 oktober 2022 - Elche, Spanje

Onze eerste week in Spanje voelt als een vakantie nou dat was wel te verwachten.

Toch hebben we inmiddels al veel ontdekt. Bijvoorbeeld waar we nu verblijven heet een Campo een groepje huizen bij elkaar op het platteland. Het huis waar we verblijven staat op zo een 2000m2 grond rond om het huis ligt grind wij houden daar wel van. Samen met die olijfbomen krijg je een prachtig mooi plaatje. Onze honden denken daar echter anders over die vinden het niet zo lekker aan de 🐾.  Even wennen denk ik. De temperatuur is goed tussen de 25-28 graden in oktober tegen een uur of 19:00 begint het wat af te koelen.

we lopen in de ochtend  een ronde met onze honden en voor het eten nog een ronde . We zitten al lekker in het Spaanse ritme we eten laat.

Stefan kookt vaak dat vind ik prima 😜hij kan ook heel erg lekker koken

Deze week hebben we veel plaatsjes aangedaan

iedere dag wel één, zo hebben we deze week Santa Pola, El Campello, SAN Juan en Vila joiosa bezocht. Stuk voor stuk mooie plaatsen en een ieder wel iets bijzonders bij de foto’s die ik plaats zal ik een en ander vertellen.

in El Altet de plaats waar we nu verblijven is een feestweek dat vinden wij helemaal niet vervelend de hele week is er al live muziek en veel eten en drinken zo was er eergisteren een optocht het hele dorp was aanwezig en verkleed super gezellig als iedereen mee doet

vanavond gaan we zeker weer een kijkje nemen

Volgende week hebben wij een bezichtiging van een opknapper in El campello niet dat we nou perse dit huis willen kopen maar meer omdat we erg nieuwsgierig zijn. Maar toch je weet het maar nooit met ons 🤣🤣🤣👀mag altijd

1. Jenny van Dalen:
    8 oktober 2022
    Hoi Floor en Stefan, wat een geweldig avontuur zijn jullie aangegaan. Ik hoorde van Terrence dat jullie het huis hebben verkocht en op pad zijn gegaan. Gelijk hebben jullie nu het nog kan. Wens jullie heel veel succes en lees het avontuur wel. Liefs Jenny
  2. Floor Mosselaar:
    8 oktober 2022
    Hé jenny wat leuk dat je ons volgt we gaan er wat moois van maken.
  3. Marthy Heijs:
    9 oktober 2022
    Mooi verhaal Floor! Prachtige foto's! Zie dat jullie het uitstekend naar de zin hebben. De honden ook trouwens!