Dag 2 Frankrijk

1 oktober 2022 - Tours, Frankrijk

Vanmorgen vroeg gaan rijden we weten immers niet wat de dag ons brengt. Geen ontbijt in het hotel maar een lekker kopje koffie en een chocolade croissant onderweg.
De honden zijn gelukkig weer rustig en het lijkt alsof ze al gewend zijn. Als de deur open gaat weten ze dat er iets leuks gebeurt of eten of wandelen. We kiezen grote parkeerplaatsen waar we ook een goede wandeling kunnen maken. Met nette toiletten en een lekker kopje koffie dat lukt wel in Frankrijk als je maar Tol betaald 🤣

we gaan zo lekker dat we besluiten Parijs binnen te rijden. Wel een uitdaging maar je kent ons die gaan we niet uit de weg.

Een foto voor de Eiffeltoren mag daarom ook niet ontbreken in onze galerij.

nog 2 uur rijden en we komen aan in Tours. Toch ook nog een grote stad we logeren in een net gerenoveerde Ibis hotel.

Echt een heel klein kamertje maar super schoon en modern ingericht.

Wij doen een biertje bestellen een pizza lekker douchen en morgen fris weer op voor dag 3
Bonne nuit

1. Aafke:
    1 oktober 2022
    Super leuk om jullie zo te volgen.
    Have fun 🌹🌹
  2. Norma:
    1 oktober 2022
    Oh wat een leuke foto's!! Ga vooral zo door jullie 😁
  3. Gea:
    1 oktober 2022
    Zoo leuk om te lezen en zien!!
    Geniet vooral!👌
    Liefs 💋
  4. Marnella Steigstra:
    Geweldig,
  5. Josje:
    1 oktober 2022
    Wat heerlijk!!! Jullie maken van de reis een vakantie op zich. Lekker genieten schatjes
  6. Tineke:
    1 oktober 2022
    Zo stoer! Ik zat daar week geleden met samengeknepen billen. Wat een mierennest op die peripherique! Stoer hoor. Blijf lekker genieten.
  7. Trijntje:
    2 oktober 2022
    Daredevils ! Prachtig om te lezen en de foto's te zien. N-joy!!
    Liefs van ons 😘
  8. Cherinda:
    2 oktober 2022
    Nu al een leuk avontuur!😘
  9. Anita en Anko:
    2 oktober 2022
    ik geniet hier met Anko van jullie verhalen en de mooie foto's , ga zo door !!!!
  10. Lia:
    2 oktober 2022
    Leuk om jullie te volgen