Alicante

22 oktober 2022 - Alicante, Spanje

Alicante By night

Hoe gaat het er savonds aan toe in alicante ook belangrijk om te weten hoe zit het met de favo wijken? is het daar s’avonds ook veilig? We gaan op onderzoek.

De stad Alicante geeft ook s’avonds een veilig gevoel de winkels zijn tot 22:00 open en dat geeft een hele gezellige sfeer de restaurants iedere dag tot ongeveer 24:00 wij met onze Hollandse gewoonten moeten ons echt gaan aanpassen wij eten veel te vroeg whahahaha. (Komt goed werken we aan 🤣)

Alicante by night

Het gewone leven gaat weer beginnen ik heb wat meer uren gekregen dus dat is fijn.

Prachtige watervallen in de palmentuin

Verder blijven wij Alicante ontdekken tijdens onze vrije uurtjes.

De palmentuin in Alicante:

Prachtig aangelegd park gratis toegang je kunt er heerlijk wandelen zowel overdag als s’avonds wij zijn er overdag geweest dat levert natuurlijk prachtige foto’s op

Check onze foto album voor meer foto’s en video’s

Naast alle leuke activiteiten hebben we ook zaken gedaan we hebben contact met een Nederlandse makelaar en willen graag bezichtigen. En we hebben contact met iemand uit Nederland die zijn restaurant wil verkopen hier in het centrum van alicante heel interessant vinden we dat we spreken snel met hem af voor meer info wij hebben natuurlijk veel vragen 🤣🤣

We merken echt dat alles hier lang duurt wij moeten echt een stapje terug in ons tempo het is een leerproces de ene keer gaat dat ons makkelijker af dan de andere keer (maar het komt goed)

We eten echt heerlijk

We eten lekkere dingen

Alicante is een grote stad en heeft veel vertier zo zijn er outlet stores van o.a Nike en Adidas en is er een grote mall playa mar 2 als je een keer naar Alicante komt echt een bezoekje waard ook bij de foto’s en video’s zal ik hier een kleine impressie geven.

Morgen hebben wij een afspraak met een Nederlands stel dat net als ons op avontuur willen in Spanje we spreken af in Elche daarvoor moeten we een stukje verder het binnenland in.

Maandag naar El Campello huis kijken zo benieuwd wat het met ons doet

Hasta la viesta

1. Bianc:
    23 oktober 2022
    Hey lieverds, ziet er wederom geweldig uit.
    Maar je schrijft, meer uren gekregen? Mis ik iets of heb ik iets over het hoofd gezien?
    Dikke knuffel.
  2. Silvia Hoving:
    O spannend allemaal.
  3. Joke Huberts-Visser:
    23 oktober 2022
    Mooie foto's. Echt mooi zo'n avontuur. Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden. Succes.
    Gr. Joke Huberts
  4. Monique Zantingh:
    23 oktober 2022
    We zaten al te wachten op een nieuw verhaal☺️ ☺️☺️☺️ Ziet er prachtig uit allemaal😘
  5. Tineke:
    24 oktober 2022
    Prachtig om te volgen! JKa....best heavy voor ons Nederlanders dat "manana"gedrag van de spanjaarden Ha ha das wel even een dingetje voor jullie. Maar ja... de zon schijnt dus.......no te rindas! (geef niet op!) Saludos de Traatjes
  6. Menna:
    24 oktober 2022
    Heyyy...... ♡♡
    Wat super allemaal zeg!!! Prachtig die foto's en mooie omgeving
    Wat een avontuur!!
    Succes met alles